Zakładka "Moje konto" > "Ustawienia konta"
Płatności online: SOFORT Banking, PayU, karta kredytowa; płatność za pobraniem; przelew tradycyjny (przedpłata).
Jeżeli nie posiadasz projektu do druku można zamówić go u nas. W takim przypadku prosimy o przesłanie na adres bok@druyakrnia365.pl podstawowych informacji (teksty, ogólny opis) oraz posiadanych materiałów (grafiki, logo) dotyczących projektu. W odpowiedzi prześlemy wycenę oraz termin realizacji.
Na wszystkie produkty dostępne na stronie jest darmowa dostawa.
Tak. Zapytania dotyczące prduktów niedostepnych na stronie proszę kierować na adres: wyceny@drukarnia365.pl
Tak. Można przesłac projekt przed złożeniem zamówienia na adres bok@drukarnia365.pl w celu jego sprawdzenia. Należy jednak pamiętać, że przed drukiem każde zamówienie jest sprawdzane pod względem poprawności przygotowania do druku (spad, margines wewnętrzny, tryb kolorów, format, ilość stron itp.).
W celu złożenia zamówienia należy odszukać produkt, dodać go do koszyka, wgrać pliki, wybrać formę płatności oraz przekazać wgrane pliki do realizacji.
Tak. Zamówienia można złożyć także bez rejestarcji drogą mailową pisząc na adres bok@drukarnia365.pl.
Podstawowe informacje na temat przygotowania plików do druku znajdują się przy każdym produkcie. Szczegółowe informacje znajdą państwo w zakładce Pomoc > Przygotowanie do druku
Do druku przyjmujemy pliki jpg, tif, tiff, pdf oraz cdr. Więcej informacji jak przygotować pliki do druku na naszej podstronie Pomoc > Przygotowanie do druku
Wyszukaj produkt, który chcesz kupić, dodaj go do koszyka, wgraj pliki do druku, podaj dane dostawy oraz wybierz forme płatności. W przypadku pytań zawsze możesz napisac do nas maila na bok@drukarnia365.pl lub zadzwonic pod numer 500 208 530.
Po złożeniu zamówienia pliki trafiają do weryfikacji. Jeżeli przesłany plik będzie niezgodny z naszą specyfikacją otrzymasz maila z informacją co należy poprawić. Jeżeli będzie prawidłowy wówczas trafi automatycznie do druku o czym zostaniesz także poinformowany drogą mailową.
W celu wgrania nowego pliku należy zalogować się na swoje konto, przejść do zakładki "Zamówienia > Odrzucone" oraz wgrać nowy plik, który po wgraniu trafi automatycznie do ponownej weryfikacji.
Niestety nie ma możliwości przyspieszenia terminów realizacji. Na obecną chwilę zostały one skrócone do minimum (niektóre produkty są wysyłane nawet tego samego dnia).
Termin realizacji jest podany na stronie przy każdym produkcie i jest on uzależniony od samego produktu (ulotka, teczka, katalog itp.) jak i od jego parametrów (rodzaju papieru, nakładu itd.).
Termin realizacji jest liczony od momentu akceptacji plików przesłanych do druku. Jeżeli na stronie widnieje np. informacja "Zamów dziś przed 10.00, paczkę wyślemy dziś" oznacza to, że pliki musza zostać zaakceptowane do druku do godziny 10.00 (należy je wgrać np. do godziny 9.00 - 9.30).
Jeżeli został wybrany sposób płatności "przelew tradycyjny" wówczas pliki trafią do weryfikacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.
Tak. Podczas składania zamówienia można podać inny adres wysyłki niż domyślny adres podany podczas rejestracji.
Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi (UPS, GLS, DPD, SIÓDEMKA, DB SCHENKER) i w 99,9% dostarczane są na następny dzień.
Zamówienia można również odebrać osobiście - w takim przypadku podczas składania zamówienia jako adres dostawy proszę podać adres jednego z naszych punktów stacjonarnych, kiedy wydruki będą gotowe do odbioru poinformujemy o tym mailowo.